Tazeanne0134 tugbaepik33 şimdi duyulmaya bilir ama randevunun olduğu zaman duyulur inşallah 🥰 hayırlı olsun kuzum
Defnemmm2301 tugbaepik33 benim ilk hamileliğim değil ama inan ki ilk hamilelik gibi heyecan var bende 6+6 haftalığım bende yarın gidecem acaba duyuluyor mu die 😊
Nnurmehmet tugbaepik33 hayırlı olsun canım bende 5+4 oldum keseyi gördük 3 ağustosta kalp atışlarını duyarız dedi doktor o zaman zaten 7+2 oluyorum hayırlısı bakalım rabbim hepimize hayırlı evlatlar nasip etsin inşallah sağlıcakla doğururuz 🤲🤰🧡
Ozgdnc Hayırlı olsun ben de 5+6 hamileyim iki kese göründü. Ama kendilerini ve kalp atışlarını göremedik. 27 temmuz cumartesi kontrolüm var 6+4 inşallah kalp atışlarını duyariz