Busrabora Ben bugun lierac ın sayfasında okudum watsons da satılan ürünler orjinalmiş ve 224₺ ye aldım, simdi trendyolda denk geldim yarı fiyatına acaba trenyolda ki ürünler orjinal midir internette yanıltıcı bir sürü sayfa var, bilgisi olan var mı kızlar?
CerenAkbulut Busrabora trendyoldaki ürün orijinal. Watsons da veya eczanede bu ürün iki katı evet. Ben aldım çok memnun kaldım.
Zeydo Busrabora ben geçen hafta n11 den aldım. 400 ml 167 tl idi, belki bitmemiştir bi bakın isterseniz
yasmin_ly Bende trendyoldan aldim guzeldi bence orjinal benim catlagim olamdi cok sukur 4-7 ay arasi lierac kullandim 7.aydan sonra bio-oil kullandim son gunlerimdeyim artik daha da catlamam diye dusunuyorum ☺️
yasmin_ly Ve ben lieraci 94 liraya almistim keske iki kutu alsaymisim dedim cunku bir tanesi yetmiyo 7. Aya kadar goturdu beni son 2 aydada baktim catlagim olmuyo kiyamadim paraya bio-oil aldim daha ucuzdu 😁
pyymamm yasmin_ly kullanmaya ne zaman başlamak gerekir peki bende yeni hamile olduğumu öğrendim ona göre alayım hemen 🙈😁
yasmin_ly pyymamm 4. Ayimda basladim ben canim her gun suremedim belki ama gun asiri surdum ozellikle dustan sonra ayrica sadece karnina surme ust bacagina karninin sag sol yanina ve goguslerine de sur ozellikle son ayda meme uclarini nemlendir hergun ki dogum sonrasi catlama yara olmasin