Damlaaaactnkya Kızlar 20+5 haftalığım henüz hareketlerini hissetmiyorum, doktorum hareketleri gelişimi normal dedi ama ne zaman hissederim siz be zaman hissetmeye başladınız. Kızım olucak Allah’ın izniyle ❤️
Mirayyy77 Damlaaaactnkya ben 19. Haftamın sonlarina doğru çok ufak seyirme gibi hissetmiştim, doktorum 20 de net hissedersin demişti 20. Haftamda ufak ufak hissettim şuan fildır fıldır keşke uyusa da uyusam diyorum 😂😂
Mislimelek Damlaaaactnkya bende 19+1 deyim şuan ama ben 17. Haftadan itibaren mimik minik hissetmeye başladım hele geçen hafta 3 gün çok hissettim şimdi ara oluyor küçük kıpırtılar ufak tekmeler ama dışardan görünmüyor
Burcu77 Damlaaaactnkya kimi cok hissediyor hatta goruyor bile bende 19 a girdikten sonra pit pit seklindeydi simdi 20+3 daha net hisediyorum uyutmucak kadar degil ama bizim kız 😍
Askkokuluyavrum Damlaaaactnkya ben 16 dan itibaren az az hissetmeye başlamıştım ama 23 gibi çok netleşti merak etme azıcık kilo alsın kemikleri güçlensin acimasizcaa vuracak sana annesi 🙈🙈🙈 sağlıklı olsunlar insAllah kolay Ve hayırlı doğumlar dilerim canim 😘😘
Duuyguum Mirayyy77 bende az önce baloncuk patlar ya hani karnımın sol tarafında öyle birşey oldu uzun bir süre hafif çıkıntı oluyor hani pıt pıt dediğiniz şey var ya onun daha kuvvetli hali gibi birşey oldu telefonun ışığını tuttum karnımdan da gördüm tekme mi o bilgin var mı
Cagla22 Mirayyy77 aynen cnm 23+1 im fıldır fıldır uyusa da tekmeyi bıraksa bende uyusam diye bekliyorum 😀 Allah isteyen herkese nasip etsin diyorum hep 🤲🙏
Mirayyy77 Duuyguum kaç haftalıksınız ? Dışarıdan görüldüyse tekmedir benim de hareketleri dışarıdan çok net görülüyor karnım bir iniyor bie çıkıyor sarsıyo beni 😂😂
Duuyguum Mirayyy77 20. Haftanın içindeyim kıpırdamalarını da hissediyorum aslında ama bugün hissedemedim oynadığını sadece böyle baloncuk patlar gibi karnımda atmalar oldu baktığımda da gördüm attığını
Mirayyy77 Duuyguum anladım canım ben kiloku kaldığım için o haftalarda o kadar dışarıdan belli olmuyordu zayıfların daha net belli olurmuş o haftalarda 🤗 gün gelicek senide sarsıcak canım uyku uyutmcak şimdi en güzel zamanların tadını çıkartmalısın🤗🌼
Mirayyy77 Cagla22 şuan da çok fena sağa yatsam itiyorrr sola yatsam itiyorr rahatsız oluyor paşa hazretleri uyku uyutmuyor 😂 ama dediğin gibi çok güzel bir duygu rabbim herkese nasip etsin inşallah 🌼
Cburc En net 22 23 haftada hissediliyor suan kasları biraz zayıftır daha doktorum öyle dedi bana gerçekten 22de hissettm
elissa hissedersiniz acele etmeyin yakın o güzel günler bayanlar hareketleri sayalim bunlar önemli belki Dr demiştir bazı haftalar ve uyku zamanları hariç hareketli olmasi çok önemli hem anne hem bebek için
Burcu77 elissa hangi haftalar mesala biz en son 17 haftalikken gittik suan 20 deyiz 2 hafta sonra gidicem belki erken diye bilgilendirmedi su aralar cok hisetmiyorum uyuyordur diye dusunuyorum 🤔🤔
elissa Burcu77 olabilir canım suan uyku düzenli hale geldi ve sürekli uyuyor lar seslere tepki verebilirler
elissa tam tekme olarak hissettiğini de say mesela ben 20 haftada hissettim suan sayıyorum 10 dan aşağı düşmeyen yeter li:)