Zeynep_adem58 Kizlar bn bugun 23+6gunluk oldim ama ilk defa bebegimin hareketini kasigimda hissettim cuma gunu detayli ultrasona giricem ama bi telaslanmadim degil varmi boyle olam
Gamzebyr Zeynep_adem58 canım aynı haftada ayrıntılıya girdik doktor kafası sol üstte ayaklar aşağıda kasıklarda çok hissedersin demişti normal o
Mervemim Çok normal o haftalarda bn hep öle hissediyordum göbek deligimin üstünde cok sonradan hissetmeye başladım
Zeynep_adem58 Eceyavuz bn hareketlerini ne hissediyorum cok sukur sadece ilk defa kasigimda hissettim erken dogum da korkuyprum Rabbim yardimcimiz olsun insallah
Mervemim Eceyavuz aynen aynen o haftalarda bende öle hissediyordum kimisi tekme atıyor falan diyordu ama ben öle tekme falan da hissetmiyordum
Yoncagul Kızlar tabiki aşşağda hisedecez . Zamanla yukarı çıkacak . Ufak 300 grmm daha nasıl yukarıda olsun 28 haftada tam olarak göbek deliğine yetmiş olur rahim buyukluğu .