biz sanirim artık doğuyoruz doktorla konuştum ben doğurmak istiyorum diye fitille mi suni şancı mi nasıl olursa dedim o da kontrol yapalım bakalim dedi suni şancı veripte sonra sezeryana dönmek istemiyorum dedi her ihtimale karşı 5 de kahvaltı yap dedi sezeryan vs olursan dedi sanirim kavuşacam kızıma yarın bugün 40+3üz