esraes 2. Trimestıra kadar çok iyiydim. Gayet neşeli, korkusuz, normalde nasılsam öyleydim. 16. haftanın içindeyim şuan ve 3 haftadır çok kötüyüm. Endişe falan değil ama insan görmek istemiyorum. İşe gitmesem evden hiç çıkmayacağım. Bir de o başlarda olan her şeyin kokması, mide bulantıları bende 13. Haftadan sonra başladı. Üzerine de Burun tıkanıklığı ve baş agrısı geldi 😊 sanırım psikolojiyi aslında yaşadığımız fiziksel değişimler etkiliyor. Kendime sürekli bunun geçici bir süreç olduğunu hatırlatıyorum. Hobilerime gömülerek zaman geçirmeye çalışıyorum. Umarım ilk günlerimdeki hislerime tez zamanda dönerim 😊