1104ay iremdurak cok guzel bi isim bende kizim olursa EFDAL DUHA koymayi istiyorum Duha ismine resmen asik olmus durumdayim adiyla karanliklara isik olsun insallah hayirli olsun canim
iremdurak 1104ay inşallah canim. Benim ismimi de babam Duha olmasını çok istemiş. Bende ilk duyunca çok beğenmiştim. Şimdi kendi çocuğuma inşallah 😊
1104ay iremdurak insallah benimkine doktor buyuk ihtimal erkek dedi esimi ikna edebilirsem ikinci isim yine duha istiyorum valla ilk duydugumdan beri duha diye seviyorum bebegimi surekli aklimda insallah esimde ikna olur 🥰
iremdurak 1104ay anlamı çok güzel ve Kuran da geçmesi beni cezbeden noktası oldu inşallah eşin kabul eder 😊
1104ay iremdurak insallah insallah ya isimleriyle yasasinlar galiba en stresli iste isim meselesi her kafadan bi ses cikmasa guzel olacak heycanli gececek ama inan asiri stres yapiyorum simdiden