Kızlar dün yumurta kontrolü vardı yumurtalar çatlıycak büyüklüğe gelmis iğne oldum hemen bugün aksamüstü baslayan bel ağrım arada karnımın alt kısmında olmak üzere git gide arttı hatta suan ayaklarımı kaldırdım yatıyorum oturamıyorum desteksiz böyle olan varmı yumurta çatladığı icinmi oluyo acaba en son cuma günü böyle ağırmıstı doktor yumurta olgunlastığı icin o ağrılar yumurtladığınu gösteriyo dedi ve vücudum biraz önce cok sıcaktı simdi birden yine normale döndü 🙄😬