kizlar bi kac sorum var 37+1 haftadayim
carsamba günü rahatsizlandim, basim döndü midem bulandi beyse hastaneye gittik, tansiyonun cok düsük ve kanda enfeksiyon var dediler. cumaya termin verip eve geri gönderdiler. cuma sabah 3 gibi karnimda krampla uyandim cok kötüydüm sabahi zor ettim. sabah hemen hastaneye gittik enfeksiyon üce katlamis 29.99 (carsamba 10du) hemen yatis yapildi. rota virus cikti. yatis yapildi bugün geri ciktim. arkadasim da oldu aynisi onunda degerleri ayniydi ama ona suni sanci vardiler cocuga gecebilir diye. gercekten bebege zarari varmidir? persembe randevum var gene.
az öncede sari kahve turuncu gibi akinti oldu (jel gibi) önceden de oluyodu ama seffaf yada beyazdi. acaba enfeksiyondan dolayimi kinyada nisanmiki? bütün gün karnim tas gbiydi zaten. düzensiz bi sanci gelip gidiyo.
haaa birde bizim kaldi 3 hafta ama isim bulamadik oglusa. iki oglum sait ve hamza var, bu ücüncü oglan olacak.
hakkinizi helal edin uzun oldu accik