Gamzee_ Canım stres etme bende plo luyum ,ilk hamileliğimde kendi kendime kalmıştım hemde aman olursa olur olmazsa olmaz rabbim bilir dediğim ay ,düşükle sonuçlandı ,daha sonra 1bucuk sene sonra denemeye başladı 2 ay kendimiz denedik 3 . Ay klomen ve inofolik kullandım sonuç hamile olduğumu öğrendim, kalırsın inşallah evet benim 1 haftadan fazla gecikir bekarlıktan beri,sol yumurtam tembel ben ilişkiden sonra hep sağa yattım