Mrvegrkan ben yüzüstü bile yatiyom zaten nasıl yatarsam yatayım bizim yaramaz içerde hareket halinde sürekli dans ediyo sadece belim cok ağrıyo onun dışında bi Sıkıntım yok şükür 6 ay oldum daha hiç kusmadım bile ara ara bulantim oluyo O kadar ama bel ağrısından öldm resmen çok.kotu bisey ya şu.ekimi atlatsam başka bisey.istemiyom 😫