Denizilemert Kızlar merhaba Doğum yaptıktan kaç gün sonra bebeği ilk kontrolüne götürüyoruz ve diyelim ki sarılığı yüksek çıktı kaç gün arayla çağırıyorlar bilenler yardımcı olabilirmi 😘😘
Deletedmom133 Denizilemert sarılığı bilmem ama ilk kontrol 1 hafta sonra oldu işitme testi ve topuk kanı verdim daha sonra 1 aydan sonra göz testi var 50 günlükken falanda kalça çikikligi için gidiyorsunuz başka yok hasta olmadıkça sadece aşıları oluyor 1 aylıkken ilk asi
Tgcmrt Denizilemert ilk kontrol eve geçtikten 3 gün sonra oluyo eğer sarılık olurda fark edilmezse 1 hafta sonra çok ilerlemiş olur.
Mineebd Denizilemert hastanelerin işleyişi farklıdır ama genelde eve gittikten sonra ilk 2-3 gün içinde kontrole çağırırlar. Sarılık değerini kontrol etmek için. Yüksek çıkıyorsa gün aşırı yada günlük takipte isteyebilirler
GuelGltkn Deletedmom133 cocugun kilo takibini yapmiyomu saglik ocagindaki ebeler öyle biseyde duymustum ben sanki
Deletedmom133 Denizilemert yok canimfar etmez bence rutin kontrol olduğu için belli süresi göz harici diğerleri için hastane randevu veriyor zaten kağıtlarda yazıyor bizim şimdi göz için randevu aldık sadece 😇
Denizilemert GuelGltkn ben Saglık ocağına sordum sarılık kanı almıyormuş 1 Aydan itibaren aşıya getir dedi
Deletedmom133 GuelGltkn evet canım benim ki kilo kaybetmişti 10 15 gün sonra gel tartalım almamışsa çocuk doktoruna gidersin dedi 😇
Tgcmrt Denizilemert evet cnm geç oluyo 1 hafta sonra gidip ışık tedavisi için yatırıyolar bu sefer ama 3. Gün gidince erken fark ediliyo ona göre önlem alıyosun
Tgcmrt Nur19 doğum yaptığın hastanede zaten ilk 10 gün kontrol süresi oluyo ama kimliğini çıkartmak gerekiyo sigortadan yararlanması için. Yani benim gittiğim hastanede öyleydi
Mineebd GuelGltkn çocuk dr’ları 2-3 gün sonra gittiğinizde sarılık değerinede kiloyada bakıyorlar. Gerekirse 15. Gün de ve sonrasında aylık kontrollere çağırıyorlar
Denizilemert GuelGltkn doğum yaptığınız hastaneden kontrole çağırıyorlar sizi orası bakıyor çoğu hastanenin Doğum paketinin içinde oluyor İLk kontroller