SevgiKalayci-Kizilkaya Slm hamişler 36 haftalik hamileyim ve idrar tahlilimde protein yuksek oldugu cikiyor benim gibi bu sorunu olanlar varmi acaba ?
Nuranyldrm SevgiKalayci-Kizilkaya 37 haftalık çatı muayenesi için gitmiştim o sırada tansiyon yüksekliği yaşıyorum onu sordum doktora idrar tahlili istedi idrarda protein varsa gebelik zehirlenmesi olur dedi akşamda sezeryana alırım dedi sonuç temiz çıktı bu şekilde biliyorum idrarda proteini doktoruna gözük derim
Tugceates SevgiKalayci-Kizilkaya canım riskli bir durum bu tansiyon sorunu varmı ben tansiyon hastasıyım idrarda proteinin gebelik zehirlenmesi yaptığını söyledi doktorum Doktorunla görüşmelisin
Nuranyldrm Tugceates Bende de Yen'i çıktı tansiyon yüksekliği nabızla beraber 37 haftadayım banada alfamet verdi
SevgiKalayci-Kizilkaya Teşekkür ederim kızlar ama tansiyonum gayet güzel cıkıyor ben hollandada yaşıyorum belki komik gelir size ama resmen doktorlarda anlamıyor neden niçin olduğunu🤣