Lercn92 Hanımlar merhaba. Hamileliğin ilk aylarında kasık agrisi yasayan var mi ? Neden oluyor bilgisi olan yazabilir mi
defne55 Lercn92 ilk haftalarda oluyor canım vücut hamilelige alıştığı için bebek yerleşirken falan karın ağrısı kasik ağrısı çok oluyor kanama falan yoksa korkma bisey olmaz dinlen bol bol
Tugbaztrk Lercn92 benimde sürekli oluyor, doktora sordum ilk aylar normal rahim genişliyor damarlar genişliyor ondan olur dedi. Sen yine de cok acı cekıyosan sor tabiki doktoruna
Duuyguum Lercn92 ben yaşadım canım hatta adetime altı gün kala öğrendim hamile olduğumu ama karnım öyle ağrıyordu ki özellikle geceleri kesin hastalanırım diye bekliyordum ama yedi sekiz haftalık oldum hala devam etti bi ara ağrımadı uzun bir süre ama yine de ara ara oluyor bilmem neden bir sorun dA yok şükür
Sibella86 Lercn92 benim çok olmuştu hatta doktora bile gitmişlipim var. Bebek yerleşiyor vücudun alışıyor çok normal denişti doktor. Hatta kanamam olmuştu bikaç nokta kahverengi doktor pembe kanama korkutur ama bu normal demişti. Dinlenin bolbol iş yapmayın mümkün olduğunda yatın
Lercn92 defne55 cok şükür öyle bir durumla karşılaşmadım 6 haftalığım sanki adet olmuşum gibi agrilar oluyor. İlk hamileliğim olduğu icin tedirgin oluyorum ben de tabi.
defne55 Lercn92 öyle canım dediğim gibi ilk zamanlar ağrı oluyor gerçi gebeligin her evresinde o ağrıları yaşıyorsun hiç bitmiyor :)
GzdPera Ben daha 3 gun oldu ogreneli.transfere gore 15 gunluk,son adete gore 4 haftaligim.agrim var,goguslerde de basladi ve surekli wc deyim.bukdr erken olur mu bu hisler yoksa psikolojik mi anlamadim?
GzdPera Benim de dun iki kez nokta kadar kirmizi geldi doktorum hic korkma yerlesiyor dedi.zor sahip olunca insan korkuyor.gobeginin ustune yatma falan dediler ama ben hep yuzyustu yattigim icin gobegimin ustune yatmasamda uyandigimda kendimi o pozisyonda buluyorum.valla hicbisey umursamayan inaandim heraeyden korkar oldm.bugun yazlikta disarda yemek yiyoduk tuvaletim geldi arabaya bindim 10 dk da eve gittim geri geldim yemege devam ettim.ztn normal hayatta da cay ve su cok tukettigim icin cok wc ye giden biriydim ama su son 4-5 gundur tutamicak halde oluyorum.
GzdPera Crinone u kesmedi benim doktorum.3 ay kullancaz dedi.agrilar devam,aman orda olsun da varsin agritsin :)
seymahnm Lercn92 24 haftalık olcam hergün yeni bir yerim ağrıyor . Mide bulantısı hiç olmadı ama habire krampım , ağrım eksilmedi . Oğluşum sağlıkla doğsunda ağrısın olsun şükür
Bdjd BEnde hic agri olmuyor kendimi qarip hiss etdim simdi😐 hic agri olmamasida normalmi? Ben hic bir hamilelik belirtisi yasamiyorum