Hazalonur1 Doğum yapalı 5 gün oldu kızıma hala bi İsim koyamadım yarın kimliğini çıkarmam lazım ben hayatımda hiç bu kadar zorlanmamıştım 😂 kızlar bu arada adım Elif Hazal ama herkes Elif diyor bana Nefes Hazal asel naz sizce hangisi artık karar vermem lazım 😂
kertenkeleannesi Hazalonur1 sadece Asel bence kızım olsaydı kesinlikle asel koyardım. Benimde iki ismim var hoşlanmıyorum iki taneden