Kızlar tulum çok fazla almamanızı öneririm çok kullanışlı olmuyor. Alırsanızda fermuarlı olanları tercih edin. Bebekler inanılmaz hızlı büyüyor ama kıyafette şart. Çok abartmamak kaydıyla 0 3 de alın 3 6 da alın. Size şöyle örnek veriyim kızım 6 aylık olmak üzere ve 9 12 giyiyor 6 9 da Bi kaç kıyafetimiz var. Patikli altlar hemen küçülüyor zaten patikli altları 5 li takımlar yada 10 lu takımlar haricinde 3 6 alabilirsiniz aklıma gelenler bunlar. Bol bol ağız bezi ve önlük alın çok işe yarıyor