Merhaba ben 4+2de kan testi yaptırdım ve bhcg 4118 çıktı. 5+1 de çift kese görerek ikizlere hamile olduğumu öğrendim ☺️ ama bebisleri göremedik. Kısmetse 27 temmuzda yani 6+4 te bebekleri görmeye ve inşallah kalplerini duymaya gideceğiz. Sizler kalp atışlarını ne zaman duydunuz şimdiden hepimize saglikli ve mutlu hamilelik dilerim 🙏