Bayanmucizee_ Kızlar 4+2yim kan pihtilasmam var FAKTÖR XIII MTHFR C667T ve suan coraspirin 0.4luk iğne kullanıyorum korkuyorum birşey olmasından 4 kimyasal 1 normal gebelik kaybim var benim gibi olan arkadaşlar var mi
Asli_62 Bayanmucizee_ bende 2 defa düşük yaşadım canım gittim kan pıhtışnası kan verdim birşey cıkmadı şuan hamileyim 5+5 bende kan pıhtılaşması yok ama bende korkuyorum allahım inşalllah bu sefer birşey olmaz
Bayanmucizee_ Asli_62 iki kez düşük normal değil canım detayli araştırsaydın keşke mutlaka aksayan birşeyler vardır güzel bir doktor bul kendine çok dikkat et Rabbim korktkorktugumuza ugratmasin🙏
Asli_62 Bayanmucizee_ canım araştırdım kan pıhtılaşması genetik faktrolsr herşey rahim a dan Z ye kadar hiç birşey cıkmadı şimdi hiç bir sorun yok şuan güzel diyorum 2 hafta sonra kaLP atışını dinleyebilirim