duyguuuuu Merhaba arkadaşlar meryem ana otu diye yorumlarda gördüm nasıl kullanılıyor gerçekten işe yarıyor mu? Deneyen bilen arkadaşlar bildilendirirse çok sevinirim .
hunilimom duyguuuuu aktardan alıyorsun canım doğum sancıların başladımı suya koyuyorsun dualar okuyosun o açıldıkça senin rahminde açılıyor bende denedim onun etkisini bilmiyorum da 5 saate doğum yaptım
Sad3c3m duyguuuuu bende işe yaradı rabbim nasip etti oldu çok şükür🤲🏻 Çok hızlı şekilde açılmam oldu canım ben öneririm
Deletedmom139 duyguuuuu suya koy acildiginda hastaneye gdene kadar yudum yudum ic dogum bittikten sonra sudan otu mutlaka al.dedi aktarci
TugbaClk Kızlar ya acaba o suyu önceden okusak bekletsek sonra da sancımız ne zaman gelirse otu o zaman koysak oluyo mu illa sancı başladığı zaman mı suyun okunması lazım?
23Zumra TugbaClk aynen canim sancin geldigi zaman koy benim suyum geldi hastaneye gittim eve gonderdiler bir kac saat sonra sancim geldi hemen suya koydum ama zamanim yontu telde acip gittim meryem suresini
23Zumra duyguuuuu 5 gun once dogum yaptim gitmeden once suya koydum ve kardesim telde meryem suresini acti hizli bi sekilde 4 santime ulasti ve saatler sonra 10 santim tabi ben normal dogum yapamadim o ayri
TugbaClk 23Zumra sancım geldiğinde koycam da şunu merak ediyorum ben bugün 38 haftalık oldum annem bi sürahi suya okunacak duaların hepsini okusa bi kenara koysak o su hazır okunmuş bi şekilde bulunsa oluyo mu 😃