Benibirakma genital siğil alinmazsa normal doğum yapılamaz diye biliyorum ben. Doğum esnasında virus bebeğe geçiyor ve bebeğin ölümüne bile neden olabiliyor. O yüzden kar zarar hesabına göre anestezinin zararı varsa bile sigilden çok değildir. Doktorun da büyük bi zararı olsaydı yapmazdı herhalde.