Her dr istemiyor ben gittim beta hiç hiç istemedi gittim dedim çift çizgiyi gördüm hayırlı olsun dedi baktık göremedik keseyi istersen acele etme zaten görünmüyor. 1 hafta sonra gel dedi gittim keseyi gördük bayramdan 3 5 gün önce gel kalp atışını duyalım dedi inşallah gidince duyacağım. Acele etmene gerek yok ama için rahat etmiyorsa da kesin git. Kaşık ağrısı da bende öğrendiğimde ve 1 hafta boyunca sürdü şimdi ara sıra geliyor sAdece ama normal korkma büyüdüğünü tutunduğunu anlatıyormuş :)