DenizGn Kızlar plesantanız aşağıda olduğu için yani rahime yakın olduğu için kanama veya lekelenme yaşadığınız oldu mu
shdemir DenizGn ben yasadım canım kanamam oldu igne vuruldum haftada bitane ve surekli yattım 3 hafta sonra kanamam gecti plasentada yukarı cıktı cok sükür.