Dlygnr Kızlar 38 +3 günlük hamileyimmpersembeye gün verdiler ama agrım çok fazla 30 dk 45 dk arasında belimden çok şiddetli ağrı giriyo hastaneye gitmelimiyim nenyapcam şimdi yardim.edin
Rabiaibrahim0803 Dlygnr hastaneye git canim ama oncesinde bi ilik dusa gir agrilar devam eder ve sıklasirsa hemen git bence
Rabiaibrahim0803 Dlygnr korkma canim gunun gelmis zaten ne guzel yavruna hemen kavusursun insallah hayirlisiyla ☺🤗