1195 Karnimin alt kisminda saplanan keskin bir agri var ve ishal oldum 38+0 dayiz dogum belirtisimi ishalin dogum belirtisi oldugunu duymustum
Betttt 1195 canım olabilir valla bende 33. Haftamda ishal olmuştum günde kaç defa tuvalete gittim sonrasında nişanım geldi. Bebek kanala girince bağırsaklar rahatlıyormuş
Anacsevgidolumelek Annebebek122 yok yok bebek asagi dogru yerlesip idrar kesesine baski yapmaya basliyor biz de ayniydik 😁
1195 Betttt bir kac dakka da bir oluyo :( ama sanciya benzrmiyor keskin bir agri bebem hareket ettikcede daha kötü oluyor . nışan yada su kan vs gelmedi
Betttt 1195 nişan su gelmeyebilir canım ama ağrıların 5 dakikada bir yda 10 dakikada bir geliyorsa hastaneye git bence
DuyguDuman Kızlar ben 33e başlıyorum, karın kaçıncı haftaya kdr büyüyor ve nezaman artık aşağı inmeye başlıyor