Bende de var. Biraz aleo vera’lı kremle, biraz hindistan cevizi yağıyla geçirmeye çalışıyorum. Faydası oluyor ama sonra hemen tekrar çıkıyor. Doktorum bir ara madecassol merhem vermişti o da işte bu yağlar kadar etki etti. Çok mecbur kalmadıkça kortizonlu krem kullanmamanı tavsiye ederim, doktorun gerekli görürse kullan tabi 🤷🏻♀️