Aylininzz Arkadaşlar 39+5 haftalık hamileyim peçeteye kan geldi ama cok deildi kalem uçları kadar sildim yine aynı ole geldi küçük noktalar kadr nedir acaba acile falan gitsemmi
Babymam Aylininzz doktorlar kan su ve sancıda mutlaka hastaneye gelin diyor canım doğum başlamış hadi hayırlısıyla yavrunu kucağına alıcaksın
Aylininzz Demirinannesi1 kahverengi jelimsi parça gelmisti 1 hafta önce doktora sordum nişan dedi o ama şimdi kirmizi küçük küçük noktalar geldi kan yani
Aylininzz Babymam normal olcak ama ne yaparlar bilmiyorum hicde sancım yok suyum da gelmedi sadece 2cm ye yakın açıklık var küçük sancilr oluo ama nst de çıkmıyor