Annem de hamilelik şekeri çıkmış bana hamileyken ve bu sayede kurtulmuşuz tehlike sınırındaymış ..bende yaptırdım bende cikmadi zaten aşırı bir durum değil bir defa yapıldı bana normal cıktı ikinciye gerek bile duyulmadı diğer testlere bisey diyemem ama şeker testi özellikle doğum anında anne ve bebek sağlığı yaşamı için önemli ben öneririm zor bir durum degil tabi yine kendi tercihiniz bende karşıydım ama annem ve doktorum bu konu da yardımcı oldular doktorlarla görüşmek daha sağlıklı olacaktır buradansa