zzeeyy valla paça içmedim ama kokoreç yedim canım isteyince bişeycik de olmadı doktorum da abartmadigin sürece bisey olmaz dedi bence sence azıcık içebilirsin bisey olmaz 😂 ben herşeyi yedim 5 buçuk aydır o yasak bu yasak diye hiç düşünmedim he abartmadan yedim az az yedim ama yedim bi sorun da yaşamadım 😜