Öncelikle merhaba :) ben 33 haftalık hamileyim ikinci gebeligim ilki sezeryan şu bir buçuk haftadır ara ara sancı çekiyorum kasıklarımdan sag bacagıma vuruyo ve bacagım kasılıyo o aradada bebegim çol hareketli oluyo duş vs bi şekilde sancımı hafifletiyorum + aşırı halsizlik çekiyorum benım gibi 33 haftalık olan sancı ceken veya 33 hafta dogum yapan varmı varsada bebeginiz küvezde yattımı yattıysa nekadar yatttı ? Küvez korkusuna hasaneye gidemiyorum ☹️☹️ Yardım edinn ☹️