Nnurmehmet Mom_tobe Canım 5+3 haftalık hamileyim bende de aynı durum vardı hala oluyor ama doktorum duphalac diye bir şurup var günde 2 ölçek iç dedi onu içiyorum ama biraz fazla gaz yapıyor o da rahatsız oluyorum bazen hergun içmiyorum o yüzden ben 2 güne bir içiyorum ise yarıyor ama 😘🧡 Rabbim sağlıcakla kucağımıza almayı nasip etsin inşallah seninde gözün aydın💐
Mom_tobe Nnurmehmet Amin inşallah🙏🏻 allah hepimize bebekleri sağlıkla kucağımıza almayı nasip etsin🤲🏻 Duphalac hamile olmadan önce kullanmıştım, doktora soracağım, güzel dileklerinize ve yardımınıza teşekkürler☺️
Nnurmehmet Mom_tobe Amin insallah canım 🤲 Yani benim doktorum iç dedi ama kendi doktoruna da sormanda fayda var için rahat etsin birde her doktor aynı şeyleri söylemiyor nedense 😊
berguzar1987 Mom_tobe duphalac yada magnasie canım ikisinden birşni kullanabilirsin doktor veriyor ama sen yinede kendi doktorunada sor
CananENES Mom_tobe cok zor canım hamılelıgımı 6haftads öğrendım ve ıstısnasınız hep kabızdım hele bazen 4-5gun cıkamayıp bayağı fenalastıgım bıle oldu.Kayısı vs hıc ıse yaramadı.En sonun aktıvya ıctım ama oda bellı bır sure ıdare eder ettı kabızlık yıne devam ettı sımdı son haftalarımdayım ve kavun karpuz benı ınan rahatlattı dıye düşünüyorum sende dene çünkü cok zor
sleepmodeon Mom_tobe o süreçte ben de çok fenaydım hatta gaz sancısıyla acile gitmeyi bile düşündüm. bol bol su içtim ve ayaklarımı yüksek bi yere koyup aralıklarla dinlenmiştim.