ikoo1905 Arkadaşlar 36+4 günlük hamileyim. Bir süredir çamaşırımda beyaz akıntı haricinde renksiz kenarlarda oluşan ıslaklık gözlemliyorum. Suyun gelmesi gibi bir ihtimal olabilir mi? Aranızda yaşayan var mı bu durumu? Şimdiden teşekkürler 🙏🏻
Tuaa15 ikoo1905 bende yaşıyorum 36+6 yız ıslanıyor iç çamaşır beyaz akıntı harici ama oda akıntı dedi annem ona göstermiştim doktorda kontrolde suyu iyi dedi diye çok telaş yapmadım ama Cuma günü tekrar sorcam çatı muayenem var
asyagibi ikoo1905 bende de aynı durum 34+3 bi anda ıslaklık hissediyorum küçük tuvalet gibi ama değil sadece su anlam veremedim 🤷🏻♀️
R_Arslan ikoo1905 terliyorsundur canim camasirini cikar kenara koy kuruyunca iz vs kalmiyorsa terdir. Kaliyorsa akintidir.
ikoo1905 Benimkisi farkında olmadan oluyor küçük abdest kaçırma gibi değil de lavaboya gittiğimde farkediyorum