Merhaba güzel hamişler ve hamile kalmak isteyenler birşey sorcam benimle aynı durumu yaşayan varmı varsa bana yardımcı olurmusunuz ben düşük yaptım ve kontrole gttim doktora ve karından ultasonla baktı ve temizlenmiş dedi ve bide kana bakalım dedi kan verdim bu cuma geç çıktığı için gosteremedim sonucu yarın tekrar gidecem sonucu göstermeye sonucu merak ettim ve e nabizdan sonuca baktığımda kan degerimin 255 olduğunu gordum ve kanamam da durdu kan degerim sifirlanmamis bu kanamam yokken sıfırlanır mi hiç blmyrum ve kürtaj da olmak istemiyorum ne yapabilirim bu durumda yardım edin lütfen bana