Usta92 Kızlar merhaba ☀ ben geceleri uyuyamıyorum gündüzleri de uyanamıyorum . En erken 3 te yatıyorum kafayı yicem artık çok zorlanıyorum .. 12 haftalık hamileyim bu arada benimle aynı problemi yasayan ve çözüm oluşturan arkadaslarıma sesleniyorummm
Omerinannesi Usta92 Canim ben 30 haftaligim bende uyuyamiyorum kocaman karnimla donemiyorum gecede 5 kere tuvalete kalkiyorum sadece sol tarafima yatabiliyorum sirtustu zaten yasak yani bunun cozumu bendede yok olan varsa banada yazsin lutfen😁
Busranagme Usta92 Bebek doğduktan sonra keske uyusaydım Diceksin . Çünkü boş yere uyumamışım bende . Su an bebegım 6 günlük gece uyku yok ve sersem gibiyim 🤗
ElaMirza Usta92 mrb bende 12 haftalık hamileyim ve bende uyuyamiyorum maalesef 😔 gece 2.5 3 den aşağı yatamıyorum sabah da 9 10 gibi uyanıp birdaha yine uyuyamiyorum
selineliz07 Usta92 daha iyi zamanlarin valla canim ben 29+5 deyim ve sabaha kadar evin icini turluyorum 😁
MinikMucizem42 Sonrasinda deliksiz uyuyabiliyosan ne mutlu.20 haftaligiz yatarken saga sola donmekte zorlaniyorum belimin agrisindan
Usta92 Omerinannesi cıldırmaya 5 kaldı ya bende resmen uyku yok hiçbir sıkıntım yok ama uykum gelmiyo bitürlü.
Busranagme Usta92 korkma yaa biraz sırt agrın olacak biraz uykusuzluk emzirmeden dolayı 😀 Biraz agresif olacaksın ama geçecek . Bebişin sevgisi hepsini unutturuyor 🤗
Sara Usta92 Canim aslinda sen rahat uyumalisin cunki karin cikmiyo o haftalarda .Doktoruna soyle sakinlesdirici biseyler versin rahat uyu.Cok uyku sorunu 18 haftadan sora oluyo ☹