Busra61 Lierac krem + Hindistan cevizi yağı her gece göğüse karına ve basenlere sürüyorum canım hatta lieracın oluşmuş çatlakları giderici serumu bile var
Busra61 Ayseli ben 11+2 deyim hamileliğimi öğrendiğimden beri sürüyorum kuzenimde öyle yaptı hiç bir çatlak olmadı
qeshemcinish Hmileliyimin ilk vaxtlarindan bebek yagi istifade etdim 39 heftelik oldum catlaq yarandi. Mence bur caresi yoxdu
Aycann Benim yanlar çatladı onu farkettikten sonra sebamed in çatlak kremini aldım birde bebe yağı kullanıyorum şuan simit bölgeleri hariç ilerleme durmuş gibi görünüyor.