Canim bende subatta hamile kalmistim bos gebelik oldunu ögrenmistim ilacla düsük yaptim ve 3 hafta sonra yine hamile kalmisim :) suan 19 haftalik hamileyim kendine stress yapma sakin hersey olucagina varir allah büyük hayirlisi nezamansa ozaman nasip etsin insallah