Gamzezz Merhaba hanimlr ben 24.hatamdayim.bu balik yağını kullanan varmı memnun kalan bilgisi olan sizce almalimiyim.
BurcuYlmz Ben 4. Ayda başladım şuan 7 aylık oldu bebeğim hala devam ediyorum. Memnunum sonuçta omega vücut için çok önemli ayrıca bebeğin gelişimi içinde. O yüzden hiç bırakmadım imom kullanmayı