1_serceannesi İlk kızım hıra nur ikinciye ikra nur koysam saçma mi olur ikisininde sonu nur olması. Değişik isimlere de açığım
Mryu 1_serceannesi benim kizim olcak Lina ya karar verdik belki fikir olur hic benzemiyor ilk isme ama :) ikiside nur ne bileyim karismasin
anapanda12 Kızım olursa kesinlikle Asel veya Büşra koyardım mana itibariyle de çok seviyorum. Aklınızda bulunsun. İkra sade olarak kolay geldi teyzemin oğlu da kızına koydu ama ikranuru bilemedim Rabbim hayırla kucağınıza almak nasip etsin inşaAllah
1_serceannesi anapanda12 asel var cevremde en yakinlarimda hem de . o yüzden farklı olsun istiyorum! Yoksa aseli çok istemiştim ama benden önce doğuranlar koydu hep 😊