dyguyldz86 Sima acaba nişan mı diye düşündüm ama muayeneden dolayı da olabilir dediler gerçekten bir belirti olsun diye dua etmek de cok değişikmiş😃
Merymery2233 Yassemin bir günde 3 defa çatı muayenesi oldum asla acımıyor jel sürüyor be hissetmiyorsun bile 😂😂😂
edanurrbilen Yassemin 38.haftamda yaptım hiç korkma kendim utandığım için ve ilk olduğu için biraz kasıldım ama hiç canım acımadı, sadece pozitif düşün, korkunu bastır ❤️
Kevser6161 Yassemin bıde benım eşim aşagıdaydı. Yolun yarısını kapatıyodu. Once kamerayla baktı sonra catı muaynesı yaptı. Normal dogum yapamazsın dedı.
Yassemin Kevser6161 şimdiden Allah yardımcın olsun can’ım. Benim de eşim aşağıda ama çoğunluğu sağ tarafımdaymış bakalım hayırlısı..
mucize42 Yassemin canımm ben dün oldum doktor cok kolay normal dogum yaparsın dedi ne yani bittimi dedim düşün o kadar basit:) hiç korkulacak bişey değil 36+6 ydım dün
Zeyzey20 Yassemin kadın bana şimdi böyleysen doğumda ne yapıcaksın dedi 😣sınır kadın hiç sıkmayın kendinizi özelde olmama rağmen benim ebem gıcık bir tipti
LeylaCan Yassemin 27. haftamda acılmam var öı diye baktı doktorum ve ben eski vajinismus hastasıyım. abartanlara hayret ettim.
Yassemin Sima tedirgin olacağım kesin kendimi ne kadar kasmamaya oraya odaklanmamaya çalışsam da.teşekkür ederim. Allah yardımcın olsun 🙂
Kevser6161 Yassemin amin cok sagol 😘 Allah hepımızın yardımcısı olsun. sagsaglim alalın kucagımızıda gerısı onemlı degıl 🙏🏻
mucize42 Yassemin inşallah canım kendini kasmazsan hiç bişey olmaz inşallah Rabbim hepimizin yardımcısı olsun 😍
Zeyzey20 Yassemin aynen öyle valla aslında şikayet etmek lazım ben şahsen bidaha oyle bir muamele görsem şikayet edicem 🤷♀️