defnefunda slm kızlar 12 gunlük bebegim var yeni dogum yaptim ve bu sabah kalktıgımda kızımın bi gözu çapaklanmış zor aciyor temizledim ama surekli çapak geliyor gozünden ne yapmam razm yardımcı olurmusunuz lütfen ??
Gulcan123 defnefunda merhaba,bende 15 gün önce doğum yaptım benim kızımında gözü aynı doktora sordum ilaç gerektiren bir durum değil pamukla ılık su ile içten dışa doğru silin dedi ben öyle yapıyorum baya azaldı sizde deneyin isterseniz
Bettl defnefunda ezcaneden serum fizyolojik al.pamuğa bikaç damla damlattıktan sonra içten dışa olacak şekilde silip at.bir pamuğu diğer göze bulaştırmadan o göz içinde ayrı bi pamukla temizleme yap her gün.Hala azalma yoksa tobrex damla balşayacaktır.
Esrabrhkl defnefunda bizimki 7.aya kadar devam etti eğer 1 yaşına kadar devam.ederse küçük bi ameliyat gerekiyormuş çok şükür bizimkide geçti ama neler çektik yani sürekli masaj yap cnm .masaj tıkalı damarı açıyor.
anapanda12 En sağlıklısı bi kaç damla anne sütü damlatıp silmek canım bi akrabamızdan gördüm işe yarıyor