Eygy 14+ 5 haftalığım Her gün bir tane soda içiyorum ayran içmeye özen gösteriyorum süt içemiyorum ama . Sizinde böyle gün içinde rutinleşmiş akışkanlıklarınız oldu mu
Melleeeek Eygy ben hergun 2 tane sade soda içtim ev yoğurdu ve yatarken bi kaşık pekmez yedim.suan 37+1 im bebeğimde cok iyi cok şükür
Mervednr Eygy günlük mutlaka 2 yumurta yiyorum, kefir içiyorum, muz , badem ceviz her gün olmazsa olmazım. Peynir her sabah kahvaltıda mutlaka yerim. Bunlar rutine bağladı bende
Havva1212 Eygy canım ben 17. Haftaya kadar çok şiddetli kustum ve doğru düzgün beslenemedim hep serumlarla durdum. Yeni yeni yiyorum benimde dikkat ettiğim yoğurt yada ayran ev yapımı . Muz ceviz ve süt tüketimine dikkat edyrm .20 haftalıgm
Eygy Ben Kızılay’ın sodasını içiyorum önceden hayatta içemezdim annelik duygusu mudur nedir alıştım 😄
Tugce12 Sabah kahvaltifa bal 2 haslanmis yumurta patates 1 tane gunde 2 muz 2 elma yiyorum ben 17 haftalik
Mervednr Eygy sade içemiyorsan meyvelileri var canım ayran gibi tadı yani bağırsak düzenliyo kabızlık önlüyo bide çok miktarda kalsiyum var
Buzii Soda güzel fakat daha önceki diyetisyen tecrübelerime dayanarak şunu söylemeliyim ki, 6lı soda alıyoruz ya onun hep farklı markalı olmasını önermişti diyetisyen. Hepsinin içinde faklı minareller varmış hepsini almak açısına. Nacizane :)