16haftalık hamileyim dün akşam kasık ağrısı şikayetiyle acile gittim ultrasonla gördüm bebeğimi doktorumu aradılar serum takmalarını kan ve idrar testi yapmalarını istemiş sonra kanımda enfeksiyon çıktığı için antibiyotikli serum daha taktılar ve cefaks 500mg antibiyotik hap verdi huzursuz oldum böle bi durum yasayan varmı acaba