Aysecet07 ayaklarini soģuk suda sakla 10 dakika 5 dakika falan.sonra uzat ayaklarini dinlet yukari tut.geçiyor.ama gezmek varya cok hayirlidir.gezmek cok odem atdi bende.benimde ayaklarimda parmaklarimda odemim var.2 ay bundan once daha cokdu sanki bi balondum😂yüzum vucudum hatta ozel bolgem bile odem olmusdu.1 ay boyunca durmadan gezdim dolandim odemim azcik bile olsada gitdi.odem olan hizli kilo aliyo.dogumdan sonrada fuull kilo veriyo.cunki odemoluyor o.😊ama insani rahatsiz ediyo bu odem.ayakkabilar uygunsuz oluyo.36 ölcu geyerdim.38 olmus.😏