Yanlış anlamayın amacım kırıcı olmak değil endişeli olmanız normal üstüne titrersiniz sizin yerinizde bende olsam her seyini düşünürdüm ama 4 kaybım var diyorsunuz ama hamilelik hakkında bilginiz yok mu bence sorduğunuz sorunun cevabını herkesten daha cok bilmeniz gerekir benim ilk hamileligim etrafımda kimsede yok ama o kadar cok okuyorum ki bırakın hamileliği diş cikarmasini 2 yas sendromunu ek gidaya gecisini her şeyini biliyorum mama tarifleri bile hazır. Hamilelik uzun bi süreç bence bazı şeyleri yaşamayı beklemeyin yasamadan önce okuyup bilgi edininki korkunuz olmasın her ay yaşanacak şeyler yapılacak testler vs gibi yoksa insan ister istemez streste oluyor beni yanlış anlamayın eger kırıcı bişey dediysemde afedersin amacim kesinlikle bu değil ins anlatabilmisimdir ins sağlıkla bebeginize kavusursunuz