Kızlar merhaba bu sabah şiddetli börek ağrısıyla gittim hastaneye pazar olduğu için sadece acile gidebildim vajinal ultrasonla bebeğe baktirdim bi sıkıntı yok bebekte dediler ama devlet olduğu için mi bilmiyorum kalp atışlarını falan dinletmedi sadece iyi şuan dedi tahlil verdim kum döküyorsun dedi doktor çok az da enfeksiyon var dedi hiç kum döken var mi nasıl geçer doğal yollardan bu bebeğe bi zararı olur mu 😔