Merhaba doğurmayı bekleyen hanımlar☺️🌷
Bende tam artık dayanamıyorum ne zaman doğacak dediğim zamanda çok şükür oğlumu kucağıma aldım🙏Benim zaten 2 cm açıklığım vardı ve ardından nişanım geldi bir haftadır bu şekilde bekliyordum ama ne ağrı ne sancı hiçbirşey yoktu.Bebeğiminde çok şükür keyfi yerindeydi.17.07 de gece 12 de yattım fakat bir saat sonra tekrar uyandım suyum gelmişti.Ama ben suyum olduğunu tam idrak edemedim çünkü ben su gelmesini çok fazla gelecek diye biliyordum benimse yarım bardak kadar tutamadığım bir su aktığını hissettim ve haliyle tuvaletimi yapıyorum sandım.Ayağa kalktım azıcık daha aktı sonra anladım suyum olabileceğini. Hemen eşimi uyandırdım doktorumu aradım.hemen hastaneye gitmemi söyledi.gittim ebe muayene etti gerçekten suyummuş ama açıklığım aynıydı.hemen fitil koydular rahmin açılıp doğumun başlaması için.O şekilde sabah 8 e doktorum gelene kadar bekledim.Bu süreçte hiç sancım yoktu.Doktorum geldi muayene etti 3 cm olmuş rahim yumuşamış dedi.ebeye talimatları verip gitti.ebe o arada bana serum taktı sonra bir sordum ki o suni sancıymış bana hiçbir şey söylemediler.2 saat geçti o sürede ebe sürekli alttan muayene ile açılmamı kontrol etti.Ama hiç ilerlemedi😔saat 11 civarında doktorum geldi şimdi biraz canını acıtıcam ama açılman olması için dedi ve çok can acıtacak şekilde eliyle muayene etti.Bu zamana kadar herşey güzeldi hiç ağrım yoktu ama muayeneden sonra suni sancınında etkisini fazlasıyla göstermesiyle ben dayanamayacak duruma geldim.2 saat içinde sancım tavan yaptı 1 dakikada bir kıvranmaya başladım. Doktorum ve ebe yine geldi açıklığa bakmak için ama sonuç hüsran o kadar ağrıya sancıya rağmen 1 cm bile açılmamış 😡🙈Bu süreçte sürekli pilates topunda zıplamıştım nasıl açılmaz diye o kadar üzüldüm ki normal doğuma karşı olan isteğim gitti resmen.Gerçekten suni sancı dayanılmaz birşeymiş.mümkün olduğu kadar kendi sancınıZı bekleyin derim.tabi birazda acı eşiğiyle alakalıdır.Ben dayanamadım .Doktorum giderken doğumumun geceyi bulabileceğini söyledi.hiç belli olmaz ne zmaan olacağı dedi. Ben o arada bir çözüm yolu arıyorum bu kadar acıyla kaç saat dayanabilirim ki dedim ve beni sezeryana almalarını söyledim.aslında pes etmek istemedim ama açılmamın olmaması beni çok yordu.Tabi bu herkeste farklı benden sonra yan odamdaki kadının bir anda açılması oldu 1 saatte doğurdu mesela 😂Ben sezeryan istiyorum dedikten sonra beni ameliyata almaları 1 saati buldu. Ben o sırada bile hala ümitle bekledim açılmam oluyor mudur acaba dedim.Ama tekrar bakmadılar artık açılmama. Ameliyathane boşalınca direk sezeryana alındım. 20 dakikada oğlumm doğdu zaten🙏
Ben ameliyattan çıktıktan sonra sadece oğluma odaklandığım için nasıl doğurduğumun hiç bir önemi bile kalmadı.Gerçelten sezaryende hiç abartıldığı gibi değilmiş. Gayet güzel geçti sonrasında da şükür bir sorun yaşamadım.şimdi 4 gün oldu sezeryan olalı tek problem oğlumu yatırıp kaldırırken biraz canım yanıyor. Onada çok şükğr annemle eşim yardımcı oluyor zaten. Tek tavsiyem doğumla ilgili çok diretmeyin normal ya da sezeryan diye. Herşeyin hayırlısı demek lazım. Rabbim bekleyen herkese su gibi kolay hayırlı doğumlar versin inşallah🙏Önemli olan evlatlarımızı sağ salim kucağımıza almak ben aldım herkese nasip olsun inşallah🥰🙏🙏