Betuel11 Benim oğlum olsaydı “yağız” koyucaktım şarkıdada diyor ya -. şöyle uzunca boylu yağız bir delikanlı kara kaşlı kara gözlü diye... ah o şarkının etkiside büyükk isme nasıl vurulmuştum😊 ama kızımız olucak.