Tuanayldz İnsanlardan nefret ediyorum sanki hiç gebe kalmamışlar gibi 70 yaşında teyzeler karnıma bakıp vah vah yazık diyo biri doğum yakın herhalde diyor dün öğrenciler karnımla dalga geçti genc kızlar aralarında hamilelik cokmu ayıp acaba insanlarn gözünde ben hep hamile görünce negüzel derdim maşşallah derdim hiç böyle vahşice bakmazdım sizede oluyormu bu durum
madl41 Tuanayldz Ya o öğrenciler 14-15 yaşında sokak ortasında öpüşünce ayıp olmuyor da sen hamile halinle gezince mi oluyor .. O 70 yaşındaki teyzeler hiç mi hamile kalmamış hele amcalar hiç mi anne karnına girmemiş leylekler mi getirmiş onları😊😅 ben bekarken Maşallah çok yakışmış falan derdim ama şimdi yok kalmamış öyle bişey🤷♀️
MinikPrensesAnnesi Tuanayldz sorma aynılarını bende yaşıyorum😬 resmen gözlerini devirerek bakmaları yok mu 🤦♀️ Sanki ayıp günah bişey yapıyoruz sanki kendileri hiç orda olmamış gibi bide genelde koca koca kadınlar bakıyo
Htcgkn7301-- Tuanayldz Zaten bu yaşı ilerlemiş insanlar var ya bi tek onlar doğum yapmış sanki..Sorulari yetmez bi de dediğiniz gibi vah vah şu bu...O yeni yetmelere de gelince sokak ortasında her türlü rezillik küfür dizboyu o mu olmuş dertleri ay valla inanamıyorum artık ya
Tuanayldz madl41 valla bacım bende hep öyle iyi niyetle bakardım ama kadınlar laf yapıyor resmen bu sıcakda vah yazık vah doğurcak herhalde şöyle böyle artk bozyorm insanları cokm komik diyorm😂
Aysnrsrht Tuanayldz benimde çok sinirlerimi bozuyorlar , yok çocuk bakmak çok zor , yok daha erken hayatınızı yaşayın keşke herkes beynini kendisi için kullansa 🙏🏻 Toplum baskısı yüzünden dışarı çıkasım gelmiyor
Nisanurnur Tuanayldz aynisni dun ben dusundun avmde herkes karnima bakiyo esime kimse hamile gormemis sanki dedin cok sinir
Ozgehasan Tuanayldz ay ben ondan muzdarip degilim de teyzelerin yuzun değişmiş kızım kötü olmuş gözünün altı da sis allah allah demeleri psikoloji mi bozdu resmen e diyorum teyze artık 8aylık olduk tabiki kilo aldim vs diyorum yok yokk çok kötü putur putur olmuş diyor hala devam yani inşallah sizde beteri olur dicem olmicak😣😣
Ozgehasan Tuanayldz Biz doktora boşuna gidiyoruz zaten boşuna muayne parası falan teyzeler ne gune duruyor da😄😄
Kelebegimmm Ben hep hamilelere bakıb garip hiss ediyordum.ya Allah bana nasib etmezse diye hiç hayal kurmuyordum.şimdi aynen bakıyorlar evet rahatsız oluyormuyum?evet.çünki ben gezerken sürekli aklımda hamile olduğum göbeğimin olduğu düşüncesi yok.bakmaları rahatsız ediyor birde gözlerini karnımdan çekmeyenler var.
Dilanserdar Benim en sinir olduğum bebeğin cinseyeti belli olduğu halde karnıma bakıp yooo bu erkek erkek doğuracaksın demeleri ısrarla
Bahar_trky Tuanayldz aynen benim başıma da çok geldi tuhaf tuhaf bakıyorlar sanki ayıp bişey varmış gibi. İster istemez bende sıkılıyorum bu durumdan.
Biyolog Haklisin canim. Ama ben çok dar giyinen hamileleri çok fazla beğenemiyorum ayipladigimdan değil. Bende açık biriyim ama bu dönemde olabildiğince geniş kıyafetler tercih ediyorum , kimsenin gözüne sokmadan bilmiyorum belki ben böyle mutlyyumdur