GNS_2019 Kızlar 38+4 günlük hamileyim. 2 haftadır sol kalca tarafımda kuyruk sokumu kemiğim bir acıyor. Otururken kalkarken. Yorulursan yürürken bile acıyor. Yere zerre oturamıyorum batıyor ve dehşet acıyor. Nasıl geçer bi öneriniz var mı
laisa GNS_2019 bende de var o acı kalsiyum yazdı doktorum çok iyi geldi ayağını çok zorlama sıcak su ile ov oranı kalsiyuma başla doktoruna danışarak geçmiş olsun ❣️
eslmhsyn12 GNS_2019 27 haftalık hamileyim bende de kuyruk sokumu acısı var doktorum bi krem yazdı sadece 29.haftaya kadar kullanabilirsin dedi 2 gündür kullanıyorum umarım iyi gelir çünkü hiç oturamıyorum arkama yaslanamıyorum bile
GNS_2019 laisa teşekkür ederim 25 temmuzda kontrolum var. Direk soyleyim. Hayır birde Allah izin verirse normal doğum istiyorum. Etki etmesin diye dua ediyorum
GNS_2019 eslmhsyn12 ben sona yaklaştim ya belki hiç bişey yapmayabilir. Kontrol günü 39+1 olacağım bide. Allah büyük artık ne diyelim :)