Anneolcam Merhaba arkadaşlar bu hastalığı olanlar var mı ? Bu hastalığın düşüğü sebebi var mı ben 2 ay önce düşük yaptım. Şimdi tüp bebek yapmayı planlıyoruz doktorumuz Hastalık ilerlemeden çocuk sahibi olun diyor siz ne düşünüyorsunuz ?