Edayslm Sezi 19 haftalıgım 22 de gidicem ayrıntılıya. Bnm dedigim ali ipek atatürj hastanesindeki doktor ordan gelme kendine muayene acmıs eger seninkide oyla servet ünsallada calısıyodur
Sibelerdem Ben 13. Haftada detaylı ya giricem 1. Trimester detaylı ultrason istedi doktor hemde cinsiyeti erkenden öğrenirsin dedi bana da erken geldi aslında ama doktora güveniyorum vardır bi bildiği:)
Kovaburcu Detaylıya 20 de girdim erken girin hiç beklemediğim sıkıntılar cıktı herşey iyiyken suan amniyosentez sonucu bekliyorm mesela 22 olsaydım bebeğin suyu değil kordonundan numune alacaklardı geciktirmeyin bence